17 Haziran 2013 Pazartesi

AKP Kafası

Radyodan: …Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Kazlıçeşme'de bir milyondan fazla partiliye seslendi. (Bla bla bla). Polis tarafından "güvenlik çemberine alınan Gezi Parkı ve Taksim Meydanı"nda tahrip olan yeşil alanlara çimen, çiçek ve ağaç dikildi! ABD'nin en güzel kadını bir muhasebeci seçildi...

Bu arada takside:

Taksici: Ne istiyorlar bu Başbakan'dan, Ecevit, Demirel bu ülkeyi yıllarca soydu. Bırakın Başbakan Erdoğan'ı Allah aşkına. Bir çalışsın ne yapacak görelim.

Ben: 10 yılda çalıştığını görmediniz ya da ne yaptığını anlamadınız, yani sözünüzden bu da çıkıyor.

Taksici: Ben 10 yılda altı araba aldım. Ben MHP’liyim valla Erdoğan’ı da zerre sevmem ama bu sefer bu adama oy vereceğim. Dua etsinler ben Başbakan değilim. Askeri yığardım oraya öyle gaz filan da sıktırmazdım!

Ben: Çalışarak mı, babadan kalma mı, kaç yaşındasınız?

Taksici: 38.

Ben: Peki, kaç yıldır, çalışıyorsunuz?

Taksici: 18 yıldır, direksiyondayım. (Direksiyona sertçe vuruyor)

Ben: "Geceden beri taksideyim" demiştiniz. Bence gidip biraz uyuyun. Muhtemelen yarın gece de çalışacaksınız.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...