8 Kasım 2012 Perşembe

'Züleyha soyun ne dediğin anlaşılmıyor'

Başlık, Bir Demet Tiyatro'daki Saldıray Ağabey'in, Züleyha karakterine derd-i kederini anlatma çabasının, bir cümle mahsulüdür.

Başlık için 'Hadi ön yargılarımızı çıkartmaca oynayalım" ya da "Tabu" da diyebilirdim; ancak o vakit Aylin Kuryel ve Emrah Irzık'ın 2008 yapımı Tabu filmini izleyemeyeceğiniz ön yargısına kapıldım. 

Vaz-caydım!

TABU Filmi




Not: Önce Aylin Kuryel ve Emrah Irzık'a sonra bu filmi bana gönderen beni  hep çok güldüren arkadaşıma teşekkürler. 

3 yorum:

Kendimce dedi ki...

bunlar cadde de olur . geceleri olur insandır yine :))

Kendimce dedi ki...

Ben seni yatırdım ayaklarına jilet vurdum tuz bastım ne yaptım :) buna koptummm :)) pek bi sadist hanım kızımız

ysnbzdmr dedi ki...

sanırsın batman'dan bahsediyor:).

var bir şeyler o arkadaşta doğuştan efendi cinsinden!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...