26 Ekim 2012 Cuma

Satır Başlarından XIII: İlk fırsatta!


İlk fırsatta!..

İzliyorum.

Yine vapurdaydım. Elinde güzel bir kitap ayracı, gözümü ayraca diktiğimden habersiz, karşıma oturdu. Zaman geç. Zaman geçti. 'Onu bana versene yaa' dedim. 974 sayfalık kitabı masadan alıp sayfalarını karıştırdı. Banka dekontu, yemek fişi, üzerine bir şeyler karalanmış not kağıtları, hasta kayıt fişi, kağıt para, yara bandı, selpak ve ilaç prospektüsünü görünce hangi sayfada kaldığımı sordu. Kağıt para deyiverdim. Ayracı aldı ve paranın olduğu sayfaya bıraktı. Ses etmedi. Biraz utandım.

İkisi de 20'li yaşlarındaydı. Temiz yüzlü, güleç ve pek de pasaklı sayılmayacak çocuk, kendini sosyal ağ terimleriyle öven genç kızın, her dediğini onaylamak zorunda hissetmekteydi. Genç kız 'Ergen o haliyle bana bön bön bakıyor' derken; sevecen çocuk 'Ben de hiç sivilce yok ki, zaten' dedi. Esma cevap kulaklarından içeri koşarak girince ayaklarını iyice uzatma ihtiyacı hissetti, Kalabalık otobüsün içinde, çizmelerinin fermuarları bileğine kadar inmiş haldeydi. Gerildi. Bu bahsettiğim çocuk 1 sene önce abonemdi, şimdi arkadaşım olmaya çalışıyor' dedi. Temiz yüzlü çocuğa baktım üzüldüm.

Zaman tutun ve Dominos'un sitesinde telefon numarasını bulmaya çalışın.

Aile içi şiddet: Bayramlaşmaya gelen akraba muhabbetleri!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...