8 Şubat 2012 Çarşamba

Satır başlarından VII

Aklımdaki şeyleri anlatmak için değil o şeyleri bastırmak için başka şeyler
yazıyorum: Şey işte...

Godot'yu Beklerken
Godot'yu beklememek lazım!

Uykusuz adlı karikatür dergisinin bazı çizgilerindeki ve bazı metinlerindeki ''sevimli politik değişimi'' fark eden sadece ben
değilmişim.

... Leman: Komünist   Penguen: Sosyalist   Uykusuz: Liberal

Adalara bakan bir evimiz olmasını bir hayli istediğimi Tanrı da duymuş olacak ki, bir sabah kahvaltısında mutfak balkonundan ada gözüktüğünü fark ettim. Bakakaldım, hayır adanın balkondan gözükmesine değil. Dua ya da dilek adı neyse yalnış betimlemişim. Ev adanın tepesini görüyor ama o tepe adanın 3'te birine tekabül ediyor.

Bu ülkenin 'Hrant'sızlığı 'Uğur'suzluğudur! ''Su çatlağını buldu''

Kendini sürekli tekrar ediyorsun dediğimde bana hadi lan ordan deyince
ses çıkarmadım.Birkaç gün sonra Facebook duvarında aynı şeyleri çoğu kez
paylaştığını gülerek anlatınca da bir şey demedim.

Bunu bir daha dinleyin, bir daha izleyin:

Tam Gün Yasası'na gösterdikleri ''anlamlı''  karşı duruş için Sosyalist ağabeylere, bıçak parasına çıt çıkarmayan Türkiye Tabipler Birliği Odası'na,  ''hastanelerin ticarethaneye döndüğünü gördüğü halde'' elini kalemine götüremeyen ehli köşe yazarlarına; HER ÇAĞRILARINDA YANLARINDA OLAN, DURAN HALKTAN kocaman bir selam olsun!

Bu ülkenin en güvenilir kurumu meteoroloji!

Gmail'de bir öğle yemeği muhabbeti:
- TAS KEBAP PİLAV CACIK
- tavuk içi pilav
- fucker
- fuckara
- fuckerhane
- fuckirhane






Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...